Tuesday, June 5, 2007

Skakis.

Nu är jag egentligen alldeles för trött för att skriva, men vafan.

Vi hann med packningen och på torsdag tog vi taxi med våra sista pinaler hem till mina föräldrar. Flyttstädningen gick loss på 6400 men det är fönstrens fel. Sen hade de sönder en av våra taklampor, men de är försäkrade mot sånt.
Ola åkte i lördags, allt gick smidigt.
Söndagen var mindre kul. Jag var helt ur fas, åkte för att jobba, men mådde dåligt så jag åkte hem igen. Tack och lov fick jag skjuts av pappa för så fort jag kom hem så spydde jag, tog två Alvedon och sov till klockan 6. Hade ont i huvudet hela måndagen, men nu är jag på banan igen.
Tack och lov.
Igår bestämde sig Ola för en lägenhet, kontrakt ska skrivas i morgon och går allt som det ska så är min slutdestination Kings Cross på lördag. Inte Camden som vi hoppats, men det är nära. Vi kunde fått i Camden, men då hade det varit omöblerat.

Nu pratar jag lite med Ola över msn i väntan på att hans telefonkonferens ska starta. Det är en av de dåliga grejerna med att vara anställ i ett multinationellt företag, nu är klockan runt 3 i Staterna.

No comments: