Thursday, June 14, 2007

Woho! AC!

Jag har hittat ett internetcafe med AC! Yey! som motvikt sa spelar de en jobbig blippbloppig skiva som hackar. Man kan inte fa allt. Svalt ar det iallafall. Idag ar forsta dagen som London kanns svalt. Igar duggade det lite, knappt markbart. Jag hittade varsta stallet igar, en italiensk resturang som man kan se fran vart fonster och man far valja vad som helst som take away fran menyn for bara £5! Sjukt god pasta har de och flera vegetariska alternativ. Har atit vegansk thaibuffe pa ett hemskt trevligt stalle och jag kanner att jag nog kan overleva London trots alla farhagor. Far jag mat sa blir allt bra.
Och jag har tittat pa skor och jag har fotat skor som jag nog ska kopa. Jattesota ballerina (typ), svarta med doskallar. Overallt i Londonsa finns det spannande affarer, med diverse barforbjudna saker. Igar drog jag forbi en stor bokhandel dar det stod, stort, i fonstret "Authorized sexshop below"
Ola meddelade glatt att han hittat ett stalle precis nedanfor sitt jobb som sokte harmodeller och tog mig dit. Visade sig vara samma stalle som jag anmalde mig pa igar.

Jag har pratat med var landlord. Han verkar tevlig, hoppas han ar det. Var taklampa i sovrummet funkar inte och sa ar det lite annat grejs som jag kanner att jag vill papeka sa att det inte blir vi som far projsa for redan existerande skador sen.
Appropa sen, sa har det blivit problem med visum till Amerikat. Buhu. Vi kommer dit, men det ar inte sakert att jag kommer att fa jobba legalt. Det gar att komma runt, huvudalternativen just nu ar att vi antingen stannar i London i ett ar eller sa flyttar vi till Sydney och bor dar ett halvar. Men det ar inget bestamt an hur det blir. De jobbar pa det.

Vi har fatt upp datorn nu men har inget internet. Ola har om han sitter med sin mac pa ratt stalle, men jag far klara mig utan. Fast idag fixade Ola telefonabonemang och sa fort det ar igang, vilket ar inom ett dygn, sa kan vi ansoka om internet.
Goodie.

Norge vill att Ola ska forelasa i sex olika stader pa fem dagar. Det ar haftigt. Han ar eftertraktad.

1 comment:

Ola Bini said...

Well, Sydney är nog inte så rimligt. Beijing är troligen vad det blir om vi inte stannar i London.