Friday, June 15, 2007

Forlovad... typ.

Vi ska få L1 visum.
Så det innebär att vi stannar utanför USA i ett år och gifter oss.
Den första som jag berättade för var Katja. SMSen såg ut så här:

Vi SKA gifta oss!
Eftersom jag pratat med henne om detta+att det var ett utländskt nummer antog jag att hon skulle räkna ut vem det var)

Haha, vem är det?!

Hoppas jag kom ihag rätt nr... Malin här

Alltså sorry. Jag är inte flata men du kan få min kompis robin!

Nej, nej! Jag ska gifta mig med Ola! Men nu har jag inte råad att smsa mer, vare sig du är Katja eller inte

Men Shit. Klart det aär jag. Forlåt, jag är full och det här var ett konstigt nummer. Puss.


Jag ska gifta mig. Aven om det nu är av rent praktiska skäl sa ar jag hemskt uppspelt. Tjejgrej, misstänker jag. I mitt huvud skriver jag redan inbjudningslistor.

Ikväll blir det klubb. Vi ska till ett goth & ebmstalle som heter Betty Ford Clinic. Spännande spännande. Har varit förutseende och köpt hem så att vi har frukost. Har dessutom köpt telefon, så snart har vi det också, samt fyllt på gaskortet. Nu ska jag leta mat.

1 comment:

Anonymous said...

Men seriöst, du hade inte alls förvarnat mig! hade INGEN aning om att det skulle komma mystiska sms från ett mystiskt nummer. och så var jag full. GRATTIS hursom!