Wednesday, June 13, 2007

Ingen AC har heller

Men tangentbordet funkar! Yey.
Inget nytt under solen idag, London ar lika slitet och varmt som igar. Men jag har fixat med schengen-id och sa har jag skrivit upp mig for att bli harmodell. Ar de ens halften sa bra som Yara sa far jag vara tacksam. Gratis klippning ar alltid bra. Far bara hoppas att de gor som de sa att de skulle och faktiskt ringer.
Ola ar det synd om, han har tydligen en dalig dag och har inte ens tid att ata. Det gor mig upprord. Jag ar iaf inte sadar hysteriskt hungrig hela tiden som jag var hemma, men det kan bero pa att jag inte kannt att jag har haft tid/rad/ork att kopa mat. Basta sattet att sluta vara konstant hungrig ar att svalta sig sjalv.
Har fatt svar fran min halsokontroll. Det ar visst inget fysiskt fel med mig, pepp pepp, men min lakare vill hemskt garna traffa mig igen eftersom hon lutar at att jag ar deprimerad. Hemskt mycket opepp det. Men det ar val inget nytt det heller.

1 comment:

Anonymous said...

tankar för dig