Friday, June 15, 2007

Lägenheten!

Här kommer man in. Jag står i dörren till "rummet," till vänster är badrummet och rakt fram sovrummet.



















Sovrummet sett från dörren. I skåpet i hörnet finnsen tvättmaskin och gasrej.















Sängen (hat, den gör ont), resväska, kläder, stuff och Ola














Badrummet. (No shit Sherlock)



















Står i dörren till hallen. så här rörigt har vi det just nu.














Soffan är stor, ful och obekväm.













Köket är helt ok, jag saknar lite vanliga lådor, men jag överlever. Dörren mot hallen är till höger.

4 comments:

Anonymous said...

Vad kul att se lite bilder från lägenheten! Hoppas att ni trivs där!

Anonymous said...

jätteskoj att se lite bilder. vill se mer :)

BÅB said...

Kul att se lite bilde rMEN jag villgärna ha en skiss över våningen. Får det inte att gå ihop m dina bilder. Hur många kvm är den på?

Mamma said...

Nu är jag också inne. Jag tycker också att lägenheten är fin.