Tuesday, July 3, 2007

Pepp

Morgonen har ägnats åt djupa tankar över hur misslyckad jag är. Sen skällde Ola på mig för det och nu är allt bättre.

I ett Angelavsnitt säger Virginia en smart sak:
"Money cures everything but boredom"
Man kan fylla på det och säga
"Money cures everything but boredom. That's why Paris seems so stupid, bored people do stupid things."

När jag var uttråkad sist så hade jag en sax i handen. Ni ska få före och efterbilder.


Anledningen till att Mara fick nog var att James krävde att få gå igenom hennes väska för att försäkra sig om att hon inte stulit något. Jag vet inte om hon bad honom att dra åt helvete, men hon meddelade iallafall att hon inte tänkte komma tillbaka.

Nu ska jag iväg och äta lunch med Ola, sen ska jag till Topshop och höra mig för varför jag inte kommer fram på numret som jag fått. Jag ska möta Mara (fika?) och få tillbaka mina Bromböcker. Sen ska jag till Prets rekryteringscentrum.

No comments: