Thursday, August 30, 2007

Woho!

Jag hittade just min check!
Hade lyckats lägga ner den i lådan överst i HELMER (förmodligen för att det var fullt ovanpå, det är det fortfarande) och sen skjutit igen den utan att tänka mig för. Det är så spännande med mig, jag kommer börja lägga in saker i kylskåpet och gå vilse på väg hem från mataffären innan jag fyllt 50!
Jobbiga nu är att jag hostar som en galning (igen) och alla mina halstabletter är slut.
Men klockan är kvart över sex i Bangalore, så Ola kommer nog snart gå upp, så jag kan lika gärna vänta med att gå och lägga mig så kanske jag får säga godmorgon till honom.

Hemligskåpet HELMER

1 comment:

BÅB said...

Sån tur att jag fick läsa inläägen i omvänd ordning - att du hittade checken som du saknade. Såna övningar är inte nyttigt f nerverna. Förhoppningsvis drar du ngr lärdomar.
Hoppas du kommer till rätta m hostan - varmt te med en skvätt rom kan ju var en ide.