Friday, August 31, 2007

Nähäpp.

Ägnade hela dagen och en lång bit av kvällen igår åt att hosta upp mina lungor, så jag stannade hemma idag. Ola är det värre med, pratade nyss med honom, han lät jättekonstig, stressad och och nyvakne på samma gång. Han har haft feberfrossa hela natten. Det är ingenting man vill höra när man har 6 timmars tidsskillnad.

Mina dagsplaner har inte gått bra alls.
Eftersom jag itne kom till jobbet så har jag inte fixat med mobilkortet. Måste ha ett ställe där de säljer o2 och de gör de inte var som helst, men mitt emot Selfridges så gör de det. Royal Bank och Scottland verkar inte ägna sig åt kontoöppnande och sånt på fredagar och jag är för trött och hostig för att palla att gå dit bara för att bekräfta. Av nån anledning funkar inte IKEAs hemsida på den här datorn och det gör mig djävulskt upprörd.

Så istället säljer jag ut mig till FaceBook med hopp om att bli lite uppmärksammad.
Men MySpace skaffar jag fan inte, det är för fult.

No comments: