Friday, April 27, 2007

pre-Göteborg.

Normalt sett är jag väldigt peppig och vaknar sällan efter halv nio, oavsett om jag kommit hem full klockan fyra kvällen innan.
Nu harjag sovit till elva två dagsar i rad, skule säkert ha sovit längre om Ola inte ringt och väckt mig. Idag vid fyra så åker vi till Göteborg . Vi skulle säkert ha åkt tidigare om det inte varit så att pappa varit tvungen att åka till Sundsvall. Han åkte klockan sex i morse och kommer hem vid tre. Sen ska han köra bil i fem timmar. Honom är det synd om på riktigt.

Igår skrev jag CV. Det är typ miljoner gånger svårare att göra på engelska, dels för att jag inte använt min engelska på flera år och dels för att jag i princip aldrig använt officiell engelskal. Tur är att jag har Ola, slutade med att han hjälpte mig och skrev i stort sett allt.
Ska skicka in det nu. Spännande.

ToughtWorks har bokat hotell åt Ola för sex dagar, så det är de tiden han har att skaffa lägenhet på.
Alla abonemang är uppsagda och det visade sig att det nte var några problem att stå adresskriven på våra respektive föräldrar även om vi inte är folkbokförda här.
Jag har ringt runt till dem som jag vill ska äta middag på Hermans med oss så där är ännu en grej ur vägen.

Mitt största problem nu är att välja kläder inför morgondagen. Det ska visst bli rätt mycket folk på festen, så det är många att vara snygg för.

No comments: