Tuesday, April 24, 2007

Hej Säng, jag längtar efter dig.

Jag är trött så jag gråter vid minsta lilla.
I morgon är det stor endagskampanj på Cubus, 30% på alla kläder, 15% på all kosmetik och allt ska fyllas på och fixas, ballonger och skyltar ska upp. Vi stängde sju och började pynta. En gick vid åtta, vi andra fyra stannade till nio och då var det ändå inte klart.
Nu vill jag bara sova, imorgon väntar en 12 timmars arbetsdag.
Dessutom verkar det vara tjafs med lönerna, ingen tycks veta om det blir några pengar i morgon. Återstår att se.

Men bra grejer:
Jag hämtade ut mitt pass idag och YEY, passbilden är skitfin!
Vi har fått bort Olas bästa väns (och tillika exs) prylar från hans förråd. De har stått där i typ fem-sex år.
Ola sa upp alla abonnemang i går.
Framförallt så har våra två stora flyttproblem löst sig. Ola pratade med sin rekryterare om dem och det visade sig att ToughtWorks har avtal med nått hotell, så vi bor billigare där och betalningen sker direkt vi TW. Dessutom är det inga problem med att parkera bohaget på TWs kontor tills vi hittar eget.
Ola är lycklig, jag hann aldrig hetsa upp mig över det.

Vad jag hetsar upp mig över är betydligt trivialare, jag börjar bli stressad över avskedspicnicken och middagen. Jag får ta tag i det på torsdag, då är jag ledig och har all tid i världen för att skriva listor på vilka som ska bjudas in.
Jag älskar inbjudningslistor.

No comments: