Wednesday, April 11, 2007

Påsk

I onsdags förra veckan firade jag och Ola 11månader och gick på vitlöksresturangen Bröderna Olssons Garlic and Shots. Det var mycket datumdiskuterande. I torsdags bjöd Alex mig på 300 och det var väl den snyggaste filmen jag sett på länge. I fredags åkte jag och Ola ut till hans plastfamilj och påskmat. I lördags jobbade jag och åt påskmat med min familj. I söndags såg jag Nine Inch Nails på Globen Annexet, drog vidare till Rocks (dit även NIN, förutom Trent, kom), drog därifrån vid 2. Jag vaknade kvart i 7 och var dödshungrig. Åt, somnade om, drömde en skitobehaglig dröm om Anna, vaknade och gick upp och åt igen vid halv 9. Senare drog jag till mina föräldrar och reducerade en och en halv flyttkartong av mina prylar till en halv.
Igår kände jag mig lite halvkrasslig och det blev värre under dagen, men jag fick iallafall passet gjort. Pappa skjutsade mig och när vi kom dit var det 30nummer före oss och väntetiden blev en och en halv timma. Men nu är det i alla fall gjort och jag kan hämta ut det om en vecka.
Idag är jag sjuk.

Vi har fått er par stycken intresserade av lägenheten och det är bra. Nu ska vi bara ha en jätteintresserad som vill skriva på papprena.

No comments: