Tuesday, April 3, 2007

Segt.

Idag är min första lediga dag på ett bra tag. Jag hade tänkt städa och sånt, men ägnar mig åt att sitta i morgonrock.
Men jag har en massa saker jag ska göra idag.
Jag har ringt och kollat upp lokal för den stora festen vid nyår. Den SKA bli bäst, det är mitt födelsedagskalas, min och Olas adjöfest innan vi drar till Amerikat och det är nyårsmaskeraden som jag velat ha i typ 3 år.
Igår klippte jag mig, det blev bra och nu är jag beredd för passfotning. Jag skulle verkligen vilja ha en annan frisyr på mitt schengenleg, så jag väntar lite med det. Det måste jag hursomhelst, jag har inte råd just nu. Fast det påminner mig, jag ska påminna Mikaela om att hon är skyldig mig pengar för Das Bootkrysningen i höstas. Hon ska dra till en butik som jag har promotat henne för. Jag hade fått jobbet om jag inte dragit till England, jag är övertygad, herregud, chefen stod och väntade på mig utanför Cubus (hans butik ligger typ 20m bort) och ville höra när jag drog och hur länge jag stannade.
Ska dessutom ragga sommarjobb åt Katja på Cubus. Hon är överlycklig för det och öser lovord över vilken fantastisk vän jag är. Jag tycker det är lite oförtjänt. Klart jag hjälper min bästa vän om jag kan. No biggie.

Vi (dvs Ola) har skickat efter papper om att avskriva oss från folkbokföringen. Det är läskigt.
Jag är livrädd för att jag ska få kalla fötter och dra mig ur hela grejen för att det blir för mycket.

No comments: