Thursday, April 12, 2007

Dör

Jag tror jag komemr snyta ur mig hjärnan om det här fortsätter. Jag kan knappt andas och det gör ont i halsen och jag är hemskt frusen. Allt är äckligt.
Fast det är bättre än igår.

I förrgår fixade jag äntligen med pass. Det tog evigheter. 30 nummer före oss och det tog en och en halv timme!!! HAT. Jag satt och hostade och frös och, som sagt, dan efter var jag nästan döende.
Idag har jag ägnat massa tid åt telefonen. Mest var det mamma och massa snack, men lite nytta också. Så nu är det bestämt, sort of, att avskedsmiddagen för mig och Ola är på Hermans, pingstdagen den 27maj. Nu ska jag bara berätta det för honom.
Annars så läser jag mig igenom en sjukt matnyttig sida som har en hel avdelning bara för Londonslang.
www.londonsvenskar.com
www.hermans.se

No comments: