Friday, September 14, 2007

Weeeeiii......eiiiiii....ei

Wo, jag är sådär trevligt full/påverkad... Ola har matat mig med dyrt vin och italiensk mat. Fina Ola, fina Meditareiano. Det är första gången vi äter där, hemskt trevligt.

Mamma ringde häromdan och det första hon gjorde, hon sa knappt hej, var att beklaga sig över att jag inte tillgodoser hennes behov. De hade blivit för längt uppehåll sen senaste bloggen. Förlåt.

Ikejh. (Jag tänkte skriva "okej" men jag spar felstavningen bara för att ni ska veta hur bra jag mår) Jag har hostat sen jag kom hem från Sverige. Senaste veckan har jag också haft en sjukt konstig förkylning. Inte nyst eller något sådant, bara varit sjukt täppt i näsan. Ni vet, så där täppt så det blir jobbigt att svälja, svårt att prata och det gör ont i gomen. No fun. De senaste tre dagarna har både jag och Ola varit dödströtta och jag har kännt lite att mitt jobb kan dra åt helvete bara jag får sova.

Anna var här förra helgen. Det var kul. Hon kom hit skitsmidigt, fick nycklar och drog till Camden och shoppade medans jag jobbade. Sen kom jag hem, båda var dödströtta men beslutsamma. Vi hällde i oss en del Red Bull och massa alkohol och sen drog vi till klubben Inferno (låter sjukt metal, det var det inte) på stället Electric Ballroom. Där var det massa dålig musik och fula människor, vi var snyggast och hade askul. På lördagen vaknade vi sent och lagom till vi skulle bege oss så kom Ola hem och jag ägnade ett tag åt att krama på honom innan jag mötte upp med Anna i Camden (igen) där hon shoppade lite till. Sen drog vi hem, åt italienskt, drack Red Bull och alkohol tillsammans med Ola och sen gick vi till Slimelight. På Slimelight ver det helt ok musik och jättefula människor. Vi var sjukt snyggast, hade jättekul och efter att Ola gått så fick Anna och jag i det närmaste försvara oss mot överentusiastiska killar. Var någon som vi bokstavligen knuffade bort fem gånger. Spännande spännande. Söndagen var seg, Anna och jag åkte till Oxford Street , Anna shoppade mer, jag blev erbjuden ett jobb (typ, det var på Bikbok och dealen var "du är svenska, har jobbat på Cubus (Bikbok/Carlings & Cubus hör till Vernergruppen), du kommer få jobb här och bättre betalt än vad du har nu). Vi rantade runt en halvtimme inne på Selfridges, Anna såg min älskade £200 väska och sa "Den är SÅ du!". Ola och jag lämnade av Anna vid Kings Cross vid elva, hon åkte ut till Heathrow och vi gick hem och stupade i säng.

Nu har jag varken ork eller lust att skriva mer, för då kommer jag hinna nyktra till innan jag somnar. Det känns tråkigt, så jag skiter i det.

Puss.

No comments: