Tuesday, May 8, 2007

Semesterstart

Nu sitter jag hos min kusin Maria.
Hon och hennes pojkvän har en fyra på 100kvm. Det är stort. Hon har en walking closet. Jag är enormt avundsjuk.

Har tillbringat dagen hos farmor och farfar. Farmor har magrat och har nästan ingen syn kvar på ena ögat. Det är en rätt jobbig grej att flytta och inte veta om de lever nästa gång man är i Sverige. Hamnar nån av dem på sjukhus så är det inte bara att åka ner till dem.
Ola är i San Francisco och där är det närmare 30grader varmt. I går åt han middag med folk från TW, bland andra grundaren Roy Singham och svensken Jon Tirsén, som han har haft rätt tät kontakt med. Ola gillar dem och har kul där borta i värmen.
Här har det blåst och ösregnat hela dagen.

Imorgon ska jag träffa min gamla klasskamrat som blev moster för tre veckor sedan. Hennes syster (som gick i min brors klass)har fått tvillingar, två pojkar som ska få heta Alfons och Hugo.

No comments: