Tuesday, May 22, 2007

He's back!

Med tanke på hur lycklig jag blir av mat så är det ett smärre mirakel att jag är smal. Det är typ en timme sen vi åt och jag känner mig fortfarande nöjd så jag ler och hummar lite när jag tänker på det.

Det är helt sjukt hur bra det är att Ola är hemma igen. Vi har klängt på varandra sen runt nio utan att få nog.
Men nu är det hets.
Ola kom tillbaka och upptäckte att hans hemnycklar försvunnit i säkerhetskontrollen i USA. Tur att jag finns hemma. Så nu måste vi fixa en ny kopia. Vi har inte tid med såna grejer. Imorgon fyller mina föräldrars granne tre år och jag ska se Pirates of the Carribbean. I övermorgon ska jag och Ola på chokladprovning. På lördag så fyller min allra bästa vän 20 och jag ska ha min picknick i Observatorieparken. På söndag är det middagen på Hermans och packningen ska vara klar. På måndag ska jag klippa mig, på tisdag ska pacningen skickas, onsdag-torsdag jobbar jag. Sen är det lördag, Ola åker, jag jobbar och det ska jag göra tisdag-onsdag också. Sen åker jag med. Det är ingen tid alls kvar nu.

No comments: