Saturday, May 12, 2007

Party.

I Skåne är det kallt, blött och blåsigt.
Jag luktade blöt hund hela tisdagen.
Very disgusting.
Förutom regn så har det varit väldigt mycket bebisar. Min klasskamrats syrra hade två färska på tre veckor och min kusin hade en halvåring som var ungefär lika stor som tvillingarna tillsammans.
Nu har jag faktiskt hunnit med att träffa alla jag sa att jag skulle träffa. Nästan. Men lite bortfall får man räkna med.
Igår var det ett rätt kort besök på Club Neon. Jag kände en, var ytligt bekant med två och kände mig ensam och uttråkad och drog hem rätt tidigt. Idag har varit en seg dag, men till sist kom jag iväg. Ikväll ska jag bli bjuden (säger Bea) på alkohol av någon som heter Torsten, sen blir det Vogon Variety och därefter kanske Vonk. Det beror väldigt mycket på om jag har sovplats i Malmö, annars går min sista buss vid halv tre. Vonk har iofs öppet till fem och det lär ju vara drag där med tanke på att i kväll är det bögarnas stora kväll, schlagerfinal och stuff. Vet dock inte när första bussen går. Det är alltid spännande sånt här. Var ska man sova? Kan man ta sig hem? Tacka vet jag nattbussarna i Stockholm.
Mija har iaf lovat mig att krisar det totalt, då kan jag sova hos henne.
Största proiblemet är att jag knappt har mobilbatterier kvar. Ångest. Men Mijas nummer står uppskrivet på min har. Safety-kit.
Nu måste jag nog snart försöka få tag på Bea igen.

Jag sitter på ett internetcafé vid Möllan och förutom jag så här det bara invandrarkillar som spelar CS här. Ugh. Måste folk vara så jävla högljudda så fort de känner alla på ett ställe?

No comments: