Sunday, March 21, 2010

I'm a punkrocker, yes I am!

Jag sitter här och äter hemkörd, tokgod pasta med soltorkade tomater och shitakesvamp, dricker rom och cola och peppar mig själv i all min ensamhet!
Ola är i Indien, jag är rastlöst och har bestämt mig för att gå ut och klubba!

Idag har det "snöat" om man vill vara snäll. Om man säger sanningen så har isblandat regn farit förbi fönstret i horisontellt läge. Jag skulle ha gått och handlat, men det har jag inte gjort alls!
Men jag har hängt lite med Nathan, så dagen är inte helt förspilld!
(Andra saker jag skulle och borde ha gjort: vikt tvätt och sorterat strumpor, diskat, bäddat rent och dammsugit)

Jag har en deal med Grace nu. Vi ska gå och tatuera oss tillsammans eftersom vi b åda vill ha i princip samma motiv! Fast det får bli snart, för när det börjar bli varmt och soligt så är det ingen bra idé. Fast jag har varken arbetstillstånd eller jobb än och det känns lite dumt att tigga pengar av Ola för en sån sak. Å andra sidan så kan jag dra med honom också, så han får gjort sin tatuering innan han dör.

No comments: