Thursday, May 8, 2008

San Francisco

Nu ar jag hungrig och kanner mig ratt seg.
Resan i gar gick bra. Jag somnade tva och vaknade runt halv sex, hann precis bestamma mig for att det var lika bra att jag gick upp nar Ola ringde. Det var mindre kul, jag svarade med "hej 'lskling, jag 'r redan vaken, varpa han sager "du borde vara mer an sa, enligt min klocka ar hon halv nio!" Jag fick en chock, skrek och gav oss bada hjartklappning for jag trodde han menade att klockan var halv nio svensk tid och eftersom jag sagt att jag skulle aka halv 7 sa trodde han att planet gick da. Fast jag hade tankt aka hemifran da. Slutet gott, allting gott.
Kom till London och det gick bra, kom pa ratt flyg och sa langt allting val. Blev sjukt jobbigt 2 timmar innan landning da jag var for hungrig for att sova och allt var jobbigt. Da var det fikadags och jag fick en macka med riven morot pa! SORG!
Sen, pga min allergi var mina bihalor inte de roligaste attt landa med. Det slog till senare ocksa, nar jag motte upp med Ola, han bjod nig pa skitgod mat och jag inte kunde tugga far att det gjorde sa ont i kaken. Slutade med doggybag och take-awaysoppa. Nar vi kom fram till hotellet markte vi att de missat att vi sagt att det inte fick vara kokos i. Det var sjukt jobbigt och hemskt och resulterade i att jag vaknade med varghunger straxt efter sju. Tack och lov har vi mikro pa rummet och mina kakar gor inte ont langre.

Nu ska jag ut och titta pa stan

No comments: