Monday, May 12, 2008

Another day in Fog City

Jag hade skitkul igar pa 80-tals klubben Gossip fastan Ola sa att med San Franciscomatt matt sa var det en dalig kvall! For mycket folk och for trangt pa dansgolven. Men han fick alla ragg och komplimagner, sa han ska inte klaga. Det var sjukt segt att komma igang, jag befann mig i matkoma efter sjukt god mexicans mat (vi kanske ska dit igen ikvall, joy!) och madde lite illa (kanske pagrund av maten, det var mycket och jag kunde inte lamna!) sa jag vagade knappt dricka vinet som vi kopt. Dessutom foll Olas kam ihop och sant ar inte pepp alls.

SUCK! sitter en ful tant /dam och tittar pa American Idol brevid mig har i lobbyn, det gor mig sjukt deprimerad. Jag -hatar- fornedringstv!

Idag, efter en vaaaaldigt sef morgon sa har Ola och jag varit i China Town, tittat pa kitch och kopt te for $56. Sen gick vi ut till Fisherman's Warf och letade efter buskmannen fran 100 hojdare.Tror jag har beratttat om honom, det ar en kille som sitter med stora loviga grenar sa att han inte syns och sen nar det kommer forbi turister sa skrammer han dem. Vi hottade honom tyvarr inte.
Darimot tittade vi pa sjolejonen igen och sag en som var dod. Vi ar helt sakra pa det, for den lag alldeles ensam och jattejattestilla. Pa de andra flytbryggorna lag sjolejonen pa hog och rorde slott fenorna da och da. Dessutom var det ett sjolejon som simmade fram och nosade och den rorde sig fortfarande inte alls och sjolejonet i vattnet simmade darifran.
Hemskt sorgligt.
Sen tog vi taxi hem och nu sitter Ola och letar efter en resturang som vi kan ga till och sa ska vi tvatta ocksa.

Jag vill ha friterad banan med glass...

No comments: