Wednesday, May 14, 2008

God morgon varlden!

Ola ar trakig, han bara sover och sover. Jag har varit vaken i cirkus 2 timmar, atit frukost och hunnit bli SKITIRRITERAD pa en gubbe som sitter och skriker i sin mobil!
Om ett par timmar ska vi checka ut och vid tva star en bil har for att skjutsa oss till flygplatsen. Idag blir faktiskt forsta gangen som jag och Ola flyger tillsammans.

Igar var en bra dag, jag kopte en rosa bjorn med blodiga klor och sa hittade jag till Dark Gardens butik. Jag horde talas om dem nar jag var 18 och sen dess har jag suktat! De har sjuuukt fina korsetter! Lustigt tankte jag inte pa att de har sin butik har i stan forran vid 2tiden igar, men da sprang jag nastan dit. Sa nu ar jag matt och mattad och vet vilken modell jag ska ha sa nu behover jag bara 5000kr for total lycka!
Pa kvallen bjod Ola pa reasturang med utsikt mot solnedgangen. Mysigt och mumsigt, jag fick chokladefterratt och avslutad med chokladchai! Fina grejer, det finns fa saker som gor mig sa lycklig som mat!

I forrgar gick jag en javla massa. Startade 12.15, gick langs Market Street, fran 2nd Steet, svangde av vid 17th, fortsatte mot Golden Gate Park, lallade runt dar ett tag och halv sex tog jag en taxi fran Haight Street. Da hade jag ont i benen. Pa hotellet bestallde jag indiskt till tummet och sa gjorde Ola och jag osss i ordning och nangang efter 11 drog vi till Death Guild, en klubb som Ola pratat om en massa. Dar var det fint, jag fick traffa Nicki, en tjej som Ola kannt i fem ar och som jag hort mycket om. Tyvarr sa var det sa att hur trevligt jag an faktiskt hade sa sa min kropp att jag inte madde bra, pa dansgolvet blev jag sa yr att jag trodde att jag skulle falla ihop (och nej, jag hade inte druckit mycket, jag har matt illa fram och tillbaka sa jag ar oerhort forsiktig med alkoholen) och sen tappade Ola peppet, sa vi drog efter knappt tva timmar.
Men anda, jag hade det fint medan vi var dar.

No comments: