Friday, March 14, 2008

Problem

Hemtelefonen här funkar inte.
Jag har inga pengar på min engelska mobil och typ 3kr på den svenska.
Dessutom hittar jag inte mitt top-up card=jag kan inte fylla på min engelska mobil.
Mindre jobbig grej är att jag helt glömt koden till mitt bankomatkort. Jag brukar ha sifferminne (jag kommer ihåg Alex systers portkod, den har jag inte haft nytta av de senaste fyra åren) men det är som bortblåst.
Men jag smart och har jag kollat upp min bank och rätt nära oss ligger en som har lördagsöppet. Dit ska jag imorgon. Som tur var kom jag på det här innan jag åkte så jag kunde växla pengar i Stockholm så att jag hade när jag kom fram och kunde ta mig ifrån flygplatsen. Det hade varit vansinigt jobbigt annars.
Jobbigast just nu är hungern. Mina händer har börjat darra och det är jobbigt att prata i telefon med Ola. Men han är på väg och sen bär det av till Medetariano. Weee!

Planen imorgon, efter banken, är Camden där jag ska se hur nerbrännt det är samt hitta en tüff och cooöl present åt Elis som fyller 4 i maj. Just nu är det nämligen väldigt viktigt gör honom att hans grejer är just "tüffa och cooöla"

No comments: