Wednesday, March 12, 2008

Gimmie Gimmie Gimmie





Jättefina! Jaaaa!

Den gula finns i knallrosa också. Magenta . Men svart och rosa är en rätt uttjatad kombo och för övrigt så är gult vårens färg.
Mamma är praktisk och påpekar att den inte går att köra i maskin, men det gör ingen skillnad. Jag vill ha ändå.


Min kväll i ett nötskal:
Jag ringer (på mammas mobil) Hanse som inte svarar så jag lämnar ett meddelande och ringer upp Alexander istället (mammas mobil igen). När Alexander svarar så ringer Hanse (på min mobil), jag säger åt Alexander att jag ringer om en liten stund. Knappt en halv minut från att jag lagt på med Hanse så ringer Lotta (på min mobil) och jag hinner inte börja prata innan Ola ringer (hemtelefonen).

Goodies:
Hanse ska återkomma till mig i morgon om exakt tid för hårfixning.
Alexander har nämnt sitt pris för foto och jag är happyhappy över det.
Jag har bestämt mig för att vi ska ha catering från Örtagården.
Vidare så har jag bokat in Emma och Mikaela på pappas toastmasterskola här på måndag.

+ + + ++!
I morgon börjar min Olavecka!

Mindre goodie:
Jag vill sova nu men väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan tumla den.
Jag har inga batterier engelska mobil och inga pengar på den svenska.
Innan jag hoppar på flygbussen vid 2tiden imorgon så ska jag berätta för Örtagården att vi vill ha dem, packa, hämta mina skor hos skomakaren, åka till Rio och prata jobb samt lämna skorna som jag hade fram till skomakaren hos pappa.
Jag är fattig och har inte råd att köpa klänningar för 1400 eller en klänning för 600 eller 800.

No comments: