Thursday, March 13, 2008

Ljuva hem

Nu är jag i London igen.

Hetsade runt i morse och städade och plockade undan, hämtade ut skorna från skomakaren och berättade för Arthur om vad de kan göra bättre ur kundserviceperspektiv på Rio. Det gick mycket bättre än väntat. Mst för att det faktiskt var han som frågade migoch sedan lyssnade på vad jag hade att säga.
Sen var det flygbuss, flyg och Stanstedt Express allt gick jättebra.
Bestämde mig för att åka hela vägen fram till Liverpool Street Station istället för att hoppa av stationen innan. Mest för att busshållplatsen är närmare hem än tunnelbanan samt att jag inte gillar tunnelbanan alls.

Vad som slog mig när jag satt på bussen var att det var skönt att komma hem.
Det är en rätt stor förändring från att jag dirket ogillade London för mindre än ett år sen.

No comments: