Tuesday, March 18, 2008

Online igen

Vi felrapporterade telefonerna med resultat att de var tvugna att stänga av allt för att felsöka. Söndagen förflöt utan internet och Ola klättrade nästan på väggarna. Planen blev istället att komma iväg tidigt till jobbet på måndagen. Han gick vid nio och kom hem vid femtiden, hjärnan var mos och huvet fyllt av snor. Med sig hade han en liten dosa med mobilt internet. Den funkade inte men Ola var för trött för att riktigt bry sig. Idag däremot är allt bättre. Internet lever och både telefonen och Ola är frisk. Nästan iallafall. Men han är på kontoret nu iallafall.
Värre är det med pappa. I natt blir det tredje natten på Södersjukhuset.
Han var dålig i torsdags, jättedålig i fredags, hög feber och hela köret , så i lördags åkte han in akut till Södersjukhuset, fick alvedon, dropp och en blodförgiftningdiagnos.
Läget är under kontroll, men de har inte fått ner febern.

Idag är sista OSA och igår var det fortfarande en hel del som inte svarat. Nu när jag har tillgång till mailen, kan jag visserligen stryka en del från listan, men jag misstänker att jag får ringa ett par samtal imorgon och höra om folk ska komma eller inte. Jag AVSKYR sånt. OSAr man efter utsatt datum så ska man ha bra skäl till det, allt annat gör mig sur. Jag har tillräckligt mycket at hetsa över som det är.


Annars så har min syster blivit med lägenhet.
Just nu ligger den fortfarande uppe på www.Hemnet.se
Sök län Stockholm, kommun Älvsjö/Farsta/Vantör, bostadsrättslägenhet, 3 rum, 80-90kvm ->Visa lista. Tredje nedifrån, Slätttåkragränd 13.

No comments: