Thursday, March 27, 2008

FAN

Jag VISSTE att nått skulle hända! Först snön (och jag lovar , det finns ine ord för hur hupprörd jag är över den) och nu det här!
Inom en timme borde Ola ligga i min säng och krama mig, istället sitter han i London och äter pizza!
Idag öppnade Heathrow sin nya terminal fem, Brittish Airways har flyttat alla sina avgångar dit och maskineriet för bagaget funkade inte med resultat att Olas flyg enbart hade med sig handbagagepassagerare. Flyget som gick tio över åtta kom han inte heller med utan fick åka hem. Fuck fuck fuck!

Dessutom hittar jag ingen av mina kamerasladdar = jag kan inte ladda kameran eller ladda upp några bilder.

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Flores Online, I hope you enjoy. The address is http://flores-on-line.blogspot.com. A hug.