Thursday, September 3, 2009

Socker


Idag har varit en sån där dag där tiden rör sig ryckigt. Jag har varit astrött större delen av dagen och i nte fått mycket gjort på jobbet. En ny granne, Barry, var och hälsade runt i butikerna på gatan. Han luktade öl och kändes lite jobbig. Aja, man ska väl inte dömma ut folk helt efter att ha mött dem, själv luktar jag som ett bränneri enligt Ola om jag dricker en öl.
Toril med pojkvän var också förbi, såg till att ta hennes nummer den här gången.

Läser fortfarande om Dan Andersson och är lycklig över levnadsskilldringen och över språket som författaren använder.
Jag har också pratat med Carolina över Facebook och hintat att jag kan vara barnvakt på söndag. Egentligen borde jag fråga Ola om det går bra, men jag vill mata ankor och sånt gör inte han.
Andra saker jag vill få honom till är att gå och se District 9 men han hävdar bestämt att han inte vill se den. Så det blir Inglosious Basterds istället och jag ska inte klaga, Tarantino ska man inte klaga på.

Jag har tagit min skendräktighet ett steg längre, för nu, klockan 23 så känner jag mig helt spontant jävligt sugen på cheesecake med citronglasyr. Någon? Jag borde ha Katja, Sandra och tydligen Nisse också, som grannar. De bakar i tid och otid och iaf Katja och Sandra gillar att baka bullar. Nisse bakar franskt lantbröd mitt i natten så man får det nybakat på morgonen och det är inte fy skam det helle, även om det är utan citronglasyr

No comments: