Friday, September 4, 2009

(det händer inget i mitt liv)

Bara timmar kvar som gräsänka! Wo!

I förrgår var jag på SLsafari. Jag var trött och det stod Fruängen på skylten för nästa tåg. SEn kollade jag inte den när jag hoppade på och åkte därmed mot Norsborg. Det upptäckte jag i Vårberg, två stationer efter Bredäng varifrån det går direktbuss till vår närmsta hållplats. Hade dessutom missat tåget tillbaka med 2 minuter, så jag fick vänta i 8, kom fram till Bredäng, hade missat bussen med 4 minuter, fick vänta i 26. Kom hem 1h45min från att jag gått från jobbet. Brukar ta ca 30min.

I kväll är det premiär för Tech Noirs nya lokal, men jag sitter här och lyssnar på Johnny Hollow på repeat istället. Mys mys.

Och det fantastiska engelska språket som alla är så lyriska om har inget ord för "blunda"!