Thursday, January 7, 2010

Paus

Idag har Ola och jag tagit det lungt. Ingen packning gjord alls. Hade behövt dammsuga, men det blev inte heller gjort. Fast nu kom jag på att Ola faktiskt varit ute och gjort en del ärenden, fixat foton till mötet på USAs ambassad bland annat. Jag gör det efter att jag klippt mig, vilket sker i morgon. Då har vi även en mäklare på besök på morgonen. Så mäklare, klippnig, sen ska jag iväg till Rio också.

Vi kom hem för nån timme sen efter att ha sett nya Sherlock Holmes-filmen tillsammans med Annette och Jason. Filmen var riktigt najs, musiken var super och jag vill ha soundtracket. Annette blir bara tjockare men har haft en jävligt snäll graviditet. Kräksjukan i början visserligen, men annars har den varit så smärtfri den möjligen kan vara verkar det som.

Blev glatt överraskad när jag stod i popcornkön. Luke ringde från London och berättade att han just satt på Ryanairs hemsida. Mindre glad när jag kom hem och fick hans flygtider. Han hade missuppfattat mitt festdatum, trodde det var den 15 och inte den 16, vilket är dagen han åker hem på! STUPID STUPID! Det gör mig skitledsen, han är den enda av 3 från London som kommer och så missar han anledningen till att han kommer.
Äsch.

Jag har cirkus 15-17hekto te som jag ska dricka upp . JAg kämpar.

No comments: