Friday, October 9, 2009

Jag har onödigt många nagellack

De senaste nätterna har jag haft massa underliga drömmar. Jag har drömt om världens undergång och det var inte alls särskilt dramatiskt utan väldigt stillsamt när världen inte exploderade eller dränktes utan endast slutade vara. Var som en skymning ungefär.
I natt drömde jag att jag var gift med någon annan än Ola. Fast så fort jag inte hade honom framför mig så kunde jag inte för allt i världen komma ihåg hur han såg ut. Det gjorde mig väldigt stressad. Vi var i Visby på nått hotell, jag gick ut och skulle hämta något ensam och hade skyhöga klackar och kunde inte gå utan trillade hela tiden. Vilket faktiskt är en sak som återkommer ofta i mina drömmar, jättehöga klackar och jag kan inte stå upp utan att stödja mig mot något.
Sen svimmade jag på en krog för att det var så varmt och vaknade med solen lysande in genom fönstret på mig och med svetten rinnande.

Jag har varit hemma i en vecka. Jag hade lugnt kunnat jobba både igår och idag, men jag och Dominika ville vara 100 på att jag var helt kurerad när hon åker till Thailand i morgon och lämnar över till mig. Idag är jag sjukt uttråkad. Ola kommer hem först i morgon och jag kan knappt bärga mig!

På söndag är det choklad som gäller. Chokladfestival med Ola! Kan det bli bättre? Knappast!

1 comment:

Anonymous said...

正享除蟲服務項目:白蟻防治 跳蚤防治 蛀蟲 燻蒸防治 蟑螂防治 老鼠防治 蚊子防治 蒼蠅防治 螞蟻防治 蛾蚋防治 園藝防治
正享是專業的白蟻白蟻防治、除蟲專家,提供消除白蟻、白蟻防治、以及除蟲服務,只要您有惱人的白蟻困擾,找正享除蟲就對了。