Thursday, October 29, 2009

Bash


Det var en vansinnigt lång dag idag, mycket folk hela tiden och en timmes övertid.
Kom hem, satte på en tvätt och slocknade på soffan. Sov längre än jag borde ha gjort, vaknade hungrig och när jag fått i mig mat så var det kört. Är svårt att sova nu.
När jag hängde tvätten så konstaterade jag att jag har väldigt många strumpbyxor. Fast jag känner inte att jag har tillräckligt många.

Sårskorpan från hundbettet i lördags är alldeles svart.
Jag lyssnar på Woven Hand och blir lycklig i hjärtat över texterna.
Första december spelar Fever Ray i Stockholm! Wow wow, yeah yeah! Fever Ray är också väldigt fint att lyssna på, men erfarenheten från Arvika säger att det inte är så kul att titta på. Men jag vill ändå. Jag vet inte alls om Ola är hemma då, men det vore hemskt fint att gå med honom.

På fredag så ses vi igen i Malmö. Då är det många fester att gå på och det ska verkligen bli skitkul.
Neostalgia på fredagen när vi kommer dit, Emelies födelsedagsfirande på och sen Neon/Distortion som kör tillsammans på lördagen, tisdagen är det middag med alla talarna från konferensen, torsdag är det konferensfest och sedan Vogon Variety på fredagen. Någonstans däremellan ska vi gå ut och äta middag med Steve och Andrea också.Nu är jag hungrig igen, men ska försöka sova

1 comment:

Eriki said...
This comment has been removed by a blog administrator.