Saturday, March 28, 2009

Nattliga episoder.

Inatt drömde jag att jag blevkrönt drottning av Frankrike. Det var najs, jag hade en skitfin klänning, men tronen var jättehal, så jag var tvungen att sitta helt rakt och stilla för att inte glida av.
Sen hade jag en mindre trevlig dröm. Jag, Anna, Tess och Dita von Teese (som var svenskfödd, men inte svensk längre eftersom hon bytt medborgarskap) skulle på Tech Noir och fastän Anna och jag varit i San Francisco nyligen och köpt jättemycket kläder (och mängder av skor) så hade jag inget som satt bra. Jag blev bara mer och mer stressad och när de andra höll på att ta på sig ytterkläder för att gå så hade jag fortfarande inte bestämt mig.

Jag vet inte vad Ola drömmer, men mitt i natten vaknar jag av att han klart och tydligt säger "Det skulle var jättekul att skrämma dig nu!"

Nu är Ola och tränar, jag mår vansinnigt illa av någon anledning, men jag tänker städa ändå och sen ska det fikas med Alex.

No comments: