Friday, March 27, 2009

host host

Efter 2 dagars nära-dödenförkylning är jag på bättringsvägen. Dock med ett sårigt ansikte och med läppar som ser ut att ha blivit isprutade silikon. Dominika var sjysst och ringde för att berätta att jag kunde vara ledig veckan ut och vila upp mig. Känns bra det.

Om några dagar, närmare bestämt på onsdag, så har jag varit gift i ett år!
Värsta! Jag har knappt smält att jag faktiskt är gift och så är det redan pappersårsdag. Mamma och pappa firar silverbröllop medan Emma och Conny inte kommit till skott än. 
Sen kommer Mikael upp den 8 för att se Jeff Dunham med oss. Det var hans fördelsedagspresent. Den 9, på skärtorsdagen, firar Annette och två andra att fyllt 25 på South Side. Peruktema och sjävklart följer Mikael med dit också. Därefter, den 10-11 är det Tinitus och jag är superglad! 2 dagar festival=2 outfits! Happy happy! Mikael ska med där också och det lär bli spännande för alla parter. 

Min stora sorg nu är att Fever Ray nu på onsdag är slutsålt. Visserligen blir det Lux och god mat, men ändå! Fever Ray! Sanslöst vackert och hela känslan är utomjordisk.

No comments: