Wednesday, February 20, 2008

The big To Do

Efter den här helgen är mycket avklarat.
Datum är satt för vigsel och fest, ringarna är beställda, hindersprövning och namngrejset är inskickat, jag fick mina personuppgifter idag, när Olas (de är och vänder i London) kommer så ska jag skicka dem tillsammans med äktenskapsförord. När hindersprövningen är godkänd så ska vigseln bokas och jag är lite stressad över det, borde ha gjorts mycket tidigare.
Veckans viktigaste är att hitta en lokal för festen vilket är knepigt. Gästlistan är knepigare, jag har för många vänner. Sen har vi frågan hur inbjudningarna ska se ut. Senare problem.
Vittnen och toastmaster är tillfrågade och de har tackat ja.
Jakob fixar blommorna, musik och foto är lite frågetecken ännu (jag har dock två vänner som erbjudit sig, en klubbarrangör och en fotograf), liksom mat och dryck.
Hår och makeup har jag ingen aning om men oroar mig inte (frisör och sminkösvänner is the shit), klänningen har jag bestämt mig för och sen är då frågan hur legetimt det är att gifta sig i kängor, även om de är högklackade...

Ångesten. Katja kommr inte kunna närvara på festen eftersom hennes mamma har sin 50års fest då. Vansinnigt dåligt tajmat av oss.

No comments: