Thursday, September 11, 2008

Ludd

Idag vaknade jag vid tio. Hittils har jag
Köpt biljetter till Wall-E
Pratat i telefon (Mamma, Annette, Ola)
Ätit frukost
Spelat på Neopets.com
Dammsugit
Satt upp vigselbilderna på väggen

Egentligen borde jag också ha
Tvättat toaletten och handfatet
Vikt tvätten
Sorterat allt som ligger i hallfönstret, badrumsfönstret och på bordet
Skurat köksgolvet och badrumsgolvet

Jag misstänker att jag innan jag drar på bio kommer ha fixat toaletten, sorterat (lite grann) och kanske, eventuellt, möjligtvis skurat badrumsgolvet.
Samt, givetvis, spelat mer på neopets.
Men det är en dag i morgon också!

Nu vill jag bara påpeka att jag inte är värst på att skjuta upp saker.
Igår så åkte Dominika och Pamela till Thailand. Planet gick 14.25. Kl 12.30 stormade Pamela in på Mums där hon glömt sitt pass och biljett. Under tiden var Dominika och växlade pengar!
Så illa är inte ens jag. Bara så ni vet. (Sensmoral: Älska mig och var glada/tacksamma för att det itneär värre)

För övrigt tror inte Helena på mig när jag sa att jag är virrig och oorganiserad.

No comments: