Monday, September 29, 2008

Hej, jag vill ha en polack.

Jätterörigt täcker inte hur jag har det nu. Vårt jättestora bord är helt täckt av saker, så pass att jag inte har plats för en tallrik och följaktligen får äta med tallriken i knät sittandes i soffan. Det tycker jag inte om. På golvet i köket står det två skokartonger, en dammsugare +3 eller fyra hyllor. Sen ligger det små små små pappersbitar i rött och svart överallt eftersom jag har klippt och klistrar ihop sjukt snygga inbjudningskort. 
+ disk + kläder + hängd tvätt +skohög i hallen

Jag tänker inte städa idag heller. Jag är trött, jag tänker äta och måla naglarna. Jag har dessutom haft en skittråkig dag, det mest spännande var en kille  i 17 årsåldern som kom in med en sån där vaddbit tejpad över ena ögat och sen en halvtimme senare kom tillbaka utan vaddbit och ögat ihopsytt. Skitäckligt.

No comments: