Friday, January 25, 2008

Mat? OH joy!

Idag förde jag en gammal fin mattradition vidare och åt av min alldeles egen äggost.
Jag är suverän!

I förrgår så var jag supervuxen och gick på parmiddag. Inne på toaletten hoppade jag mer eller mindre jämfota framför Annette och ylade om hur vuxen jag var.Det är en riktigt fin grej att veta att ens bästa vän och hennes pojkvän gillar ens pojkvän och att han gillar dem.
Maten var för övrigt skitgod och sevicen suverän. Tacka fan för det, ägnade dryga timmen dagen innan åt att hitta en resturang som hade gluten+laktos+nötfria alternativ (Annette har valt de värsta grejerna) samt vegetariska rätter.







Idag har jag ägnat mig åt tantuttalanden och bland annat beklagat mig om hur mycket ungdomar idag skär sig i armarna och vilken dålig musik de lyssnar på.
Har ni tillexempel hört bandet Tokyo Hotel? De låter som The Hanson Brothers (one hit wonder, Mmmbop, 97) fast på tyska. No further comments...

Imorgon TN!

No comments: