Thursday, December 27, 2007

Wosh, där försvann den dan.



Idag väckte jag Ola igen. Jag var rätt pigg men han var trött och mjuk och varm så jag somnade om och vaknade inte förrän hans förädrar ringde och väckte oss vid halv ett.
Det var bra, men tyvärr försent för att rädda dagens plan, att komma iväg tidigt och gå och leta reda på Razor (Battlestar Galacticafilmen som kom ut idag).
Iväg kom vi iallafall till slut, först en vända in på Olas jobb och skriva ut biljetterna till Phantom of the Opera som vi fick i julklapp av hans föräldrar. (Tack igen, Dag och Görel!)
Sen ner till HMV där vi på cirkus en kvart hittade dvder för en tusenlapp. Sen hem, göra mat (tomatsoppa med ingefära och wasabikesella, yey!) därefter Razor och sedan Smokin Aces.
Annat pepp; ny dvdbox: Futurama, säsong 1.

Imorgon ska jag dra förbi Selfridges och luncha med Lucy och Maddie samt planera upp fredagen. Lucy har bestämt drinkar, vilket är en bra idé. Från början var det väl mest för att jag fyller år på lördag, men nu blir det för Alex och Abeba också, det är deras sista dag då.
Verkar bli helt bra.

1 comment:

Per-Arvid Berglund said...

känn dig numera hittad och länkad...